نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمایشگاه زنده بررسی فرآیند بهبود زیست‌بوم کارآفرینی دانشجویی با به‌کارگیری روش آزمایشگاه زنده (مطالعه موردی طرح نوا) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 92-113]
  • آسیب تجربة زیستی دانش‌آموزان مهاجر از تنوع فرهنگی در مدارس کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 62-75]
  • آموزش موزه‌ای موزه کودکان، تاریخچه، اهمیت و ضرورت [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 153-175]

ا

  • احیا اکوسیستمی بازسازی بوم‌سازگانی: رهیافتی اثربخش در دستیابی به پایداری شهری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 140-165]
  • اخبار ساعت 21 شبکه اول سیما تحلیل مقایسه‌ای چارچوب بندی کووید ـ 19 در رسانه ملی و اینستاگرام [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 59-82]
  • ارتباطات بحران تحلیل مقایسه‌ای چارچوب بندی کووید ـ 19 در رسانه ملی و اینستاگرام [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 59-82]
  • استارتاپ بررسی فرآیند بهبود زیست‌بوم کارآفرینی دانشجویی با به‌کارگیری روش آزمایشگاه زنده (مطالعه موردی طرح نوا) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 92-113]
  • استارتاپ ها تاثیر پارک های علم و فناوری بر کارآفرینی دانشجویان دانشگاه تبریز با تاکید بر نقش استارتاپ ها [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 114-139]
  • اعتماد به علم سنجش اعتماد عمومی به علم از دیدگاه ایرانیان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 11-38]
  • اعمال نفوذ رویکرد قانون گذار در قبال پدیده کارچاق کنی و اعمال نفوذ برخلاف حق [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 228-249]
  • اقتصاد چرخشی راهبردهای کلان اقتصاد چرخشی در استقرار بوم سازگان نوآوری چرخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 166-189]
  • انگیزه تحصیلی سناریوپردازی آینده پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان فقیر هرمزگان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 219-242]
  • اوان کودکی موزه کودکان، تاریخچه، اهمیت و ضرورت [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 153-175]
  • اینترنت اشیاء ارائه مدل کارآفرینی سازمانی بر قابلیت‌های فناورانه اینترنت اشیاء با رویکرد داده بنیاد در نظام آموزش عالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 243-258]
  • اینستاگرام تحلیل مقایسه‌ای چارچوب بندی کووید ـ 19 در رسانه ملی و اینستاگرام [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 59-82]

ب

  • بازی موزه کودکان، تاریخچه، اهمیت و ضرورت [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 153-175]
  • بذرمال کودهای زیستی: ترویج، توصیه و روش‌های مصرف در محصولات کشاورزی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 76-91]
  • بلوغ منابع انسانی مدل‌سازی تأثیر جو روان‌شناختی بر تمدن سازمانی با نقش میانجی بلوغ منابع انسانی و سواد اطلاعاتی (نمونه مورد بررسی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]

پ

  • پارک های علم وفناوری تاثیر پارک های علم و فناوری بر کارآفرینی دانشجویان دانشگاه تبریز با تاکید بر نقش استارتاپ ها [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 114-139]
  • پایداری شهری بازسازی بوم‌سازگانی: رهیافتی اثربخش در دستیابی به پایداری شهری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 140-165]
  • پویایی سیستم حرکت، عنصری پویا در سیستم های سیبرنتیکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 190-227]
  • پیمایش سنجش اعتماد عمومی به علم از دیدگاه ایرانیان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 11-38]

ت

  • تاب‌آوری بوم‌سازگانی بازسازی بوم‌سازگانی: رهیافتی اثربخش در دستیابی به پایداری شهری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 140-165]
  • تحلیل روایت روش تحلیل روایت یا روایت پژوهی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 176-200]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب فیزیک فنّی و حرفه‌ای ,و کار دانش به روش‌ تحلیل کمّی(گانینگ، فلش و مک‌لافلین) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 201-242]
  • تدریس طراحی مدل برنامه درسی رسمی و تجربه شده درس ریاضیات پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 10-29]
  • تعامل علی وزلی سمن و مدل علی مکانیکی تبیین علمی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 259-286]
  • تمدن سازمانی مدل‌سازی تأثیر جو روان‌شناختی بر تمدن سازمانی با نقش میانجی بلوغ منابع انسانی و سواد اطلاعاتی (نمونه مورد بررسی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]
  • تنوع فرهنگی تجربة زیستی دانش‌آموزان مهاجر از تنوع فرهنگی در مدارس کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 62-75]
  • توسعه پایدار راهبردهای کلان اقتصاد چرخشی در استقرار بوم سازگان نوآوری چرخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 166-189]
  • توسعه پایدار بازسازی بوم‌سازگانی: رهیافتی اثربخش در دستیابی به پایداری شهری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 140-165]
  • توسعه فرهنگی بررسی تاثیر کتابخانه های عمومی در توسعه فرهنگی مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه شهری، شهرستان بم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 131-150]

ج

  • جو روان‌شناختی مدل‌سازی تأثیر جو روان‌شناختی بر تمدن سازمانی با نقش میانجی بلوغ منابع انسانی و سواد اطلاعاتی (نمونه مورد بررسی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]

چ

  • چارچوب بندی تحلیل مقایسه‌ای چارچوب بندی کووید ـ 19 در رسانه ملی و اینستاگرام [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 59-82]

ح

  • حرکت در سایبرنتیک حرکت، عنصری پویا در سیستم های سیبرنتیکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 190-227]
  • حرکت سیبرنتیکی حرکت، عنصری پویا در سیستم های سیبرنتیکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 190-227]
  • حل مسئله طراحی مدل برنامه درسی رسمی و تجربه شده درس ریاضیات پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 10-29]

خ

  • خلاقیت طراحی مدل برنامه درسی رسمی و تجربه شده درس ریاضیات پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 10-29]

د

  • دانش آموزان تجربة زیستی دانش‌آموزان مهاجر از تنوع فرهنگی در مدارس کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 62-75]
  • دانشگاه تبریز تاثیر پارک های علم و فناوری بر کارآفرینی دانشجویان دانشگاه تبریز با تاکید بر نقش استارتاپ ها [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 114-139]
  • درک عمومی از علم سنجش اعتماد عمومی به علم از دیدگاه ایرانیان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 11-38]
  • درک و استدلال طراحی مدل برنامه درسی رسمی و تجربه شده درس ریاضیات پایه ششم دوره ابتدایی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 10-29]
  • دلالی رویکرد قانون گذار در قبال پدیده کارچاق کنی و اعمال نفوذ برخلاف حق [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 228-249]

ر

  • روایت پژوهشی روش تحلیل روایت یا روایت پژوهی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 176-200]
  • روایت شناسی روش تحلیل روایت یا روایت پژوهی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 176-200]
  • روش شناسی روش تحلیل روایت یا روایت پژوهی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 176-200]
  • روش فلش تحلیل محتوای کتاب فیزیک فنّی و حرفه‌ای ,و کار دانش به روش‌ تحلیل کمّی(گانینگ، فلش و مک‌لافلین) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 201-242]
  • روش گانینگ تحلیل محتوای کتاب فیزیک فنّی و حرفه‌ای ,و کار دانش به روش‌ تحلیل کمّی(گانینگ، فلش و مک‌لافلین) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 201-242]
  • روش مک‌لافلین تحلیل محتوای کتاب فیزیک فنّی و حرفه‌ای ,و کار دانش به روش‌ تحلیل کمّی(گانینگ، فلش و مک‌لافلین) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 201-242]
  • رویداد نوآوری بررسی فرآیند بهبود زیست‌بوم کارآفرینی دانشجویی با به‌کارگیری روش آزمایشگاه زنده (مطالعه موردی طرح نوا) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 92-113]
  • رویکرد فرارشته‌ای شناخت ساختار فکری مطالعات کووید ۱۹ در حوزه های علوم انسانی و اجتماعیِ با روش خوشه‌بندی سلسله‌مراتبی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 83-107]

ز

  • زیرساخت‌ها سناریوپردازی آینده پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان فقیر هرمزگان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 219-242]
  • زیست‌بوم کارآفرینی بررسی فرآیند بهبود زیست‌بوم کارآفرینی دانشجویی با به‌کارگیری روش آزمایشگاه زنده (مطالعه موردی طرح نوا) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 92-113]

س

  • ساختار فکری شناخت ساختار فکری مطالعات کووید ۱۹ در حوزه های علوم انسانی و اجتماعیِ با روش خوشه‌بندی سلسله‌مراتبی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 83-107]
  • سخن سردبیر تغییر اقلیم و آینده [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-3]
  • سخن سردبیر آیا مهندسی زمین به مقابله فوری بشر با تغییر اقلیم کمک می کند؟ [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 5-10]
  • سناریوپردازی سناریوپردازی آینده پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان فقیر هرمزگان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 219-242]
  • سنجش سنجش اعتماد عمومی به علم از دیدگاه ایرانیان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 11-38]
  • سواد اطلاعاتی مدل‌سازی تأثیر جو روان‌شناختی بر تمدن سازمانی با نقش میانجی بلوغ منابع انسانی و سواد اطلاعاتی (نمونه مورد بررسی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]
  • سیاست‌گذاری فناوری راهبردهای کلان اقتصاد چرخشی در استقرار بوم سازگان نوآوری چرخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 166-189]
  • سیبرنتیک حرکت، عنصری پویا در سیستم های سیبرنتیکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 190-227]

ش

  • شرطی های خلاف واقع وزلی سمن و مدل علی مکانیکی تبیین علمی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 259-286]
  • شرکت ملی نفت ایران مدل‌سازی تأثیر جو روان‌شناختی بر تمدن سازمانی با نقش میانجی بلوغ منابع انسانی و سواد اطلاعاتی (نمونه مورد بررسی: شرکت ملی نفت ایران) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 107-130]

ع

  • علم‌سنجی ترسیم نقشه دانش و الگوهای هم رخدادی واژگان کلیدی تولیدات علمی حوزه رویکرد کل نگر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 39-58]

ف

  • فراگرد وزلی سمن و مدل علی مکانیکی تبیین علمی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 259-286]
  • فساد اداری رویکرد قانون گذار در قبال پدیده کارچاق کنی و اعمال نفوذ برخلاف حق [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 228-249]
  • فقر سناریوپردازی آینده پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان فقیر هرمزگان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 219-242]

ک

  • کارآفرینی تاثیر پارک های علم و فناوری بر کارآفرینی دانشجویان دانشگاه تبریز با تاکید بر نقش استارتاپ ها [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 114-139]
  • کارآفرینی دانشجویی بررسی فرآیند بهبود زیست‌بوم کارآفرینی دانشجویی با به‌کارگیری روش آزمایشگاه زنده (مطالعه موردی طرح نوا) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 92-113]
  • کارآفرینی سازمانی ارائه مدل کارآفرینی سازمانی بر قابلیت‌های فناورانه اینترنت اشیاء با رویکرد داده بنیاد در نظام آموزش عالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 243-258]
  • کارچاق کنی رویکرد قانون گذار در قبال پدیده کارچاق کنی و اعمال نفوذ برخلاف حق [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 228-249]
  • کتابخانه‌های عمومی بررسی تاثیر کتابخانه های عمومی در توسعه فرهنگی مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه شهری، شهرستان بم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 131-150]
  • کتاب فیزیک فنّی تحلیل محتوای کتاب فیزیک فنّی و حرفه‌ای ,و کار دانش به روش‌ تحلیل کمّی(گانینگ، فلش و مک‌لافلین) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 201-242]
  • کلاهبرداری رویکرد قانون گذار در قبال پدیده کارچاق کنی و اعمال نفوذ برخلاف حق [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 228-249]
  • کل‌نگر ترسیم نقشه دانش و الگوهای هم رخدادی واژگان کلیدی تولیدات علمی حوزه رویکرد کل نگر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 39-58]
  • کووید ـ 19 تحلیل مقایسه‌ای چارچوب بندی کووید ـ 19 در رسانه ملی و اینستاگرام [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 59-82]
  • کووید 19 و علوم انسانی و اجتماعی شناخت ساختار فکری مطالعات کووید ۱۹ در حوزه های علوم انسانی و اجتماعیِ با روش خوشه‌بندی سلسله‌مراتبی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 83-107]
  • کیفیت زندگی ترسیم نقشه دانش و الگوهای هم رخدادی واژگان کلیدی تولیدات علمی حوزه رویکرد کل نگر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 39-58]

م

  • مایه‌تلقیح کودهای زیستی: ترویج، توصیه و روش‌های مصرف در محصولات کشاورزی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 76-91]
  • محرک رشد کودهای زیستی: ترویج، توصیه و روش‌های مصرف در محصولات کشاورزی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 76-91]
  • محیط زیست راهبردهای کلان اقتصاد چرخشی در استقرار بوم سازگان نوآوری چرخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 166-189]
  • مدل مفهومی بازسازی بوم‌سازگانی: رهیافتی اثربخش در دستیابی به پایداری شهری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 140-165]
  • مطالعات علمی شناخت ساختار فکری مطالعات کووید ۱۹ در حوزه های علوم انسانی و اجتماعیِ با روش خوشه‌بندی سلسله‌مراتبی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 83-107]
  • معیار انتقال علامت وزلی سمن و مدل علی مکانیکی تبیین علمی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 259-286]
  • مناطق کمتر توسعه یافته بررسی تاثیر کتابخانه های عمومی در توسعه فرهنگی مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه شهری، شهرستان بم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 131-150]
  • مهاجر تجربة زیستی دانش‌آموزان مهاجر از تنوع فرهنگی در مدارس کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 62-75]
  • موزه کودکان موزه کودکان، تاریخچه، اهمیت و ضرورت [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 153-175]

ن

  • نطریه تحلیل روایت روش تحلیل روایت یا روایت پژوهی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 176-200]
  • نظام آموزشی یادگیرنده محور موزه کودکان، تاریخچه، اهمیت و ضرورت [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 153-175]
  • نظریه داده بنیاد و دانشگاه ارائه مدل کارآفرینی سازمانی بر قابلیت‌های فناورانه اینترنت اشیاء با رویکرد داده بنیاد در نظام آموزش عالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 243-258]
  • نقشه علمی شناخت ساختار فکری مطالعات کووید ۱۹ در حوزه های علوم انسانی و اجتماعیِ با روش خوشه‌بندی سلسله‌مراتبی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 83-107]

ه

  • هم‌رخدادی واژگان ترسیم نقشه دانش و الگوهای هم رخدادی واژگان کلیدی تولیدات علمی حوزه رویکرد کل نگر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 39-58]
  • هم نویسندگی ترسیم نقشه دانش و الگوهای هم رخدادی واژگان کلیدی تولیدات علمی حوزه رویکرد کل نگر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 39-58]